BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

2010. október 23., szombat

1. fejezet

1. fejezet: Bentlakásos iskola? Na, ne!

Sziasztok! Itt az első feji. Nézzétek meg a szereplők képeit és a történet ismertetőjét hogy minden tiszta legyen.Na nem is "beszélek " tovább jó olvasást!

/Poppy szemszöge/

Álmosan nyitottam ki a szemem. Egy ásítás után jöttem rá hogy:

- A francba! – ma költözik be hozzánk Rosemary. Apám új csaja. Molly a testvérem és én nem örültünk a dolognak. Gyorsan felkeltem az ágyból és odaszaladtam a naptárhoz hogy biztos legyek a dologban. Felkaptam a köntösöm és kiszaladtam Mollyhoz hogy megmondjam neki.

- Molly! Molly! – de fülében épp egy Britney szám szólt és nem vett valami hamar észre engem. Közben lekváros kenyeret kent magának és dúdolgatott. Amikor hirtelen észrevett kikapta füléből a lejátszót és kérdezett:

- Mi bajod van Poppy? – máskor nem tűrtem, hogy így szóljon hozzám, de most láttam ő is csípős kedvében van.

- Tudod, hogy ma jön Rosemary beköltözni? –kérdeztem tőle, miközben elvettem tőle a kést és én kezdtem el kenni. Mióta meghalt az édesanyánk én lettem a pótanyukája. Apu szinte sohasem foglalkozott velünk mindig csak dolgozik. Nem mintha rosszul keresne, de egy kis odafigyelés jól jönne.

- Hogy is felejthetem volna el? -mondta. Ott hagytam húgomat a konyhában és felhívtam barátaimat, hogy jöjjenek át délután. Szinte mindenki eljött, akit hívtam. De előtte még megcsináltam a hajam a ruhám és a sminkem. A nélkül szinte senki nem láthat meg. Felkaptam egy csinos ruhát és kész voltam fogadásukra. Néhány óra múlva ők és Rosemary dolgai is megjöttek. Az utóbbi egy nagy teherautóban. Tulajdonosa csak estére jön el és egy vacsorával fogadjuk. De mikor barátaim meglátták a teherautót azonnal lázba jöttek. Bár nem tudták mit tervezek vele. Amikor a rakodók kiszálltak és én előrementem a tömegben akkor így szóltam:

- Jól van skacok! Mutassuk meg apám csajának hogy milyen az itteni fogadtatás. Figyelem. Szabadrablás! – kaján mosolyra húzódott a szám és a többiek pedig nevettek. A bátrabbak előre mentek és már be is pakolták a házba a ruhákat, bútorokat és fényképeket.

- Nyugodtan dobjátok ki vagy tartsátok meg őket! Vigyétek, el ne is lássuk itt többet őket. –kiabáltam a teljes zsivajban. Bent teljes volt a felfordulás. Mindenki felkapott valamit és próbálgatta, nézegette és törte. Molly az emeletről nézett minket aggódva. Ekkor kinyitottam egy dobozt, ami tele volt ruhákkal. Elhúztam a számat. Fúj, de rondák. Nagyon jól szórakoztunk. Éppen beindult a vizes buli a kertben persze Rosemary ruháiban. Amikor hazajött apám. Azt hittem csak később jön, de nem. Már a nappaliban láthatta a felfordulást. Ezekben a percekben gondolkoztam, hogy mit csináltunk. De nem mindegy? Legalább nem jön ide többet a csaj. Éppen beleugrottam a medencébe, mikor apám így szólt:

- Kimászni, de mindjárt. – eléggé mérgesnek tűnt.

- Ez volt az utolsó csepp a pohárban, utazol Angliába. – kiabálta.

- Bentlakásos iskolával akarsz riogatni? – mondtam. Ekkorra már mindenki elment. Látták, hogy a partinak vége.

- Teljesen kifordultál magadból. Ennek véget kell vetni, de azonnal. – kiabált még mindig.

- Mit sír a szád nem nagy ügy majd pótolsz egy új vacakabb modellelel ahogy anyával is csináltad.- ordítottam a képébe.

- Egy Angliai bentlakásos iskolában fogsz tanulni és nincs vita.- mondta és egyre közelebb jött hozzám.

- Mi van? Mert azt hiszed anyu bentlakásos iskolába járt azért ott engem is varázsütésre kikupálnak? Emlékszel még anyára? – a végén már kiabáltam, mert apu elment a nappali felé.

Sóhajtottam.

Remélem tetszett és egy kicsit koptatjátok a billentyűzetet.

8 megjegyzés:

Lilimooo írta...

Szia!

Nagyon izgalmasnak ígérkezik a történet!
Csak így tovább!
Én kíváncsi vagyok!:D
Puszi Lilimooo

Gabriella írta...

Szia!

Kérted, hogy nézzek be, hát itt vagyok!
Nos, azt kell mondanom, számomra az első fejezetből nem derült ki sok minden. :)
Az tuti, hogy a főszereplőd vagy nagyon bátor, vagy lökött! Persze jó értelemben! Gondolom, rendesen megkeseríti majd az internátusiak életét!:)
Kíváncsi vagyok, hogyan tovább?

Puszi: Gabriella

Mercédesz írta...

Szia!

Nagyon jó lett az első fejid. Csak így tovább. Ez a Poppy csajszi nekem nagyon bejön. Szeretem ha egy főszereplő ilyen bevállalós. Am hány évesek?? Várom a kövi frisst.

Mercédesz

Esme írta...

Sziasztok!
Nagyon örülök hogy tetszik nektek a történet!
Annyira hálás vagyok nektek!
Ja és jó hogy megkérdezted Mercédesz 16 éves Poppy a húga (Molly) pedig 14.
Ha minden jól megy ma friss.:)
Puszi
Esme

Névtelen írta...

szia!
Nagyon izgis a töri, remélem a kövi is ilyen lesz :)
puszi : bree

Esme írta...

Szia Bree!
Örülök hogy tetszik a töri!
Igyekszem egyre jobbra csinálni!
xoxo
Esme

Cynthia Cylise Cullen írta...

Szia!
Hívtál, így jöttem!
Nagyon jó volt!
Olvasom is tovább!
Puszi:
Cylise

Esme írta...

Szia Cylise!
Köszi hogy benéztél és örülök hogy tetszik!
Puszi
Esme